Poze Kit motor bicicleta 60 cc

  • Poze Kit motor bicicleta 60 cc
  • Poze Kit motor bicicleta 60 cc
  • Poze Kit motor bicicleta 60 cc
  • Poze Kit motor bicicleta 60 cc
  • Poze Kit motor bicicleta 60 cc
  • Poze Kit motor bicicleta 60 cc
   
 
Pin It


Kit motor bicicleta 60 cc

SKU: 60160

Pret vechi: 640 RON Reducere 22%

Pret nou: 499 RON


Acest produs nu este disponibil in stoc in cantitatea dorita.

Pretul include TVA 19%, Costurile de livrare nu sunt incluse

Kit complet motor 60 cmc

Setul este alcatuit din :

Motorul 2.7 cai putere

Viteza maxima 40 Km/h
Carburator
Esapament
NOU! Rezervor benzina 2,5 Litri
Pinion Aantrenare cu 44 dinti
Lant transmisie tip scuter
Intinzator de lant cu rulment
Potectie lant
Flansa prindere pinion
Aprindere electronica
Maneta acceleratie cu buton de oprire urgenta
Robinet benzina
Maneta ambreaj cu buton blocare
Adaptor cadru cu sectiune mare
Bujie
Scule pentru bujie si reglaje motor

Detalii montaj:

Unele abilitati tehnice si mecanice sunt necesare pentru instalarea motorului dvs. Unii cumparatori pot termina treaba in 2 ore in timp ce altora le pot lua chiar si 2 zile. In final nu conteaza cat timp va va lua, veti obtine o mare placere si satisfactie ducand la capat acest proiect. Totodata veti intelege mai usor sistemul si va ajuta la intretinerea si exploatarea lui. Mult succes.

Cea mai usoare instalare se poate face pe un cadru standard de 26” in forma de V cu profil tubular de 25 mm. Dar se poate monta si adapta si pe alte biciclete dar atunci trebuie adaptat conditiilor existente. Aceste motoare au in continutul lor si adaptori pentru cadru non standard – oval sau de diametre mai mari – astfel incat motorul se va putea prinde pe cadru. Chiar daca la inceput la montaj veti petrece mai mult timp pentru finisaje si ajustaje in schimb va veti asigura mii de kilometrii de operare fara incidente de functionare.


1. Se monteaza pinionului de antrenare pe roata astfel:

a. Se demonteaza lantul bicicletei

b. Se desurubeaza piulitele ce prind roata de furca spate

c. Se extrage roata din furca

d. Se desface ansamblul flansa pinion compus din 2 inele de cauciuc si 2 semilune de otel

e. Se taie o singura data fiecare inel de cauciuc. Foarte important! SE VA TAIA DOAR INTRE GAURI!

f. Se trece la montarea celor doua inele fiecare de cate o parte a spitelor astfel incat taieturile sa nu fie pe aceiasi directie

g. Se monteaza pinionul de angrenare la exterior introducandu-se suruburi (9 buc) prin pinion, inel cauciuc exterior, prin spite, inel cauciuc interior, semiluna otel, saibe grover, saibe plate, piulite M6. In prima faza doar se prind toate suruburile fara strangere

h. Se trece la strangerea lor succesiva fara a se strange pana la capat fiecare. Aceasta strangere se face tgreptat, cu forta egala pana toate suruburile de fixare sunt stranse la capat

i. Se verifica planeitatea pinionului. Deviatia (inclinatia) fata de planul vertical nu poate fi mai mare de 1,5 mm. In caz contrar se ajusteaza suruburile care determina devierea
j. Se monteaza la loc roata avand in vedere centrarea acesteia la strangerea pe furca.

2.Instalarea motorului pe cadrul de metal

Se instaleaza motorul pe cadrul de metal al bicicletei.
Daca cadrul are sectiune rotunda si diametrul redus atunci se vor folosii prinderile cu care acesta este dotat din fabricatie.


In cazul unui alt tip de cadru se va folosi surubul cu placa pentru extensie. In genere bara verticala este de sectiune rotunda astfel incat nu va ridica probleme pentru fixare. Surubul de extensie se va folosii pentru bara obica (cea din fata). Se va face un premontaj (cu teava de esapament) astfel incat sa se determine pozitia optima pentru motor pe cadru. Se va urmarii si pozitia pinionului de antrenare incat fanta din capacul acestuia sa fie amplasata astfel incat sa permita montarea si functionarea lantului de angrenare.

a. Dupa marcarea punctului de prindere in fata (cazul cadrului cu diametru mare) se va face o gaura in cadru astfel incat sa permita trecerea surubului de prindere prin extrensie.

b. Se prinde placa de fixare partea din fata

c. Se elimina semiluna de prindere fata a motorului

d. Se trec suruburile de fixare ale motorului prin gaurile placii de fixare

e. Se introduc saibele grover, cele palte si piulite M6 apoi se trece la strangerea lor cu forta egala si in mod simetric. Se va face o ultima pozitionare a motorului astefel incat motorul sa fie centrat in lugul axei cadrului.

f. se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente.

Recomandari

Pentru eliminarea vibratiilor dar si a alunecarii motorului pe cadru se pot utiliza mansoane de cauciuc. Totodata se evita si deteriorarea vopselii de pe cadru.

La nevoie se pot introduce saibe sau distantiere intre placa de fixare si cadrul astfel incat strangerea piulitelor sa fie mai usoara.

 

3. Montarea Esapamentului

Se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente
Se monteaza esapamentul evitandu-se contactul cu cadru, flansele de prindere sau motorul. In caz contrar se repozitioneaza motorul. A se folosii garnitura de etansare a esapamentului precum si saibele plate si grover.

4.Montarea carburatorului


Se monteaza carburatorul pe teava de admisie. Se va strange surubul de fixare de pe clema de fixare de la conexiunea carburator – teava admisie. Se va monta carburatorul cu tevile de admisie aer in jos





 

Detalii produs


Categorie: Kit motor bicicleta 2 timpi

Producator: China

Cod produs: 60160

*Mentionam ca produsele comercializate pe site-ul nostru nu sunt originale, ci compatibile sau aftermarket decat daca este altfel mentionat in titlul sau descrieirea acestora.

Generalmotor.ro lucreaza in permanenta asupra acuratetei informatiilor din acesta prezentare. Rareori acestea pot contine anumite inadvertente.Pentru anuminte clarificari va rugam sa ne contactati.

Preturile INCLUD TVA (19%)! Preturile NU includ taxele de transport.

Contacte telefonice : 0749.541.050 Maricica / 0736.135.977 Adrian.
Comenzile se proceseaza conform programului de lucru: Luni-Vineri: 09:00 - 17:00;

Comenzile inregistrate pana la ora 14.00 se proceseaza in aceeasi zi. In caz contrar, sunt luate in ordinea primirii lor.

Comenzile pot fi plasate online sau telefonic.

  • Comenzile online (au prioritate) beneficiaza de o reducere de 3% folosind codul 762674. Atentie! Reducerea nu se aplica in cazul produselor ce fac deja obiectul unei promotii / reducere!
  • La comandarea telefonica nu se aplica discountul. Pentru acest tip de comanda trebuie sa ne furnizati codul de produs (il puteti gasi deasupra pretului).

Livrarile se fac prin:

  • Pentru comenzi cu valoare mai mica de 50 lei:
    • GLS Courier - 16 lei transport + 9 lei taxa manipulare Livrare oriunde in tara.
    • GLS Courier - plata cu card bancar 10 lei transport + 9 lei taxa manipulare Livrare oriunde in tara.
    • Posta Romana 10 lei transport + 5 lei taxa manipulare dureaza 3-4 zile
  • Pentru comenzi cu valoare cuprinsa intre 50-300 lei:
    • Fan Courier - plata la primirea coletului 18 lei dureaza 24-48 ore;
    • GLS Courier - plata la primirea coletului 16 lei dureaza 24-48 ore; Livrare oriunde in tara.
    • GLS Courier - plata cu card bancar 10 lei dureaza 24-48 ore; Livrare oriunde in tara.
    • Posta Romana 10 lei dureaza 3-4 zile (livrare gratuita pentru comenzi mai mari de 150 lei).
  • Livrare gratuita pentru comenzile ce depasesc valoarea de 300 lei!

Solicitarile de piese se fac pe email la adresa: comenzi@generalmotor.ro

Daca nu sunteti multumiti de produs, acesta poate fi returnat in primele 10 zile, cf. O.G.130/2000. Costul ambelor transporturi, in acest caz particular, va fi suportat de beneficiar.

comments powered by Disqus
  
  

  

Marturiile clientilor

 

O experiență foarte buna și cu o gamă foarte largă de piese.

Toma

Vezi mai multe marturii