Probleme cu motocoasa: nu se alimenteaza! Iata ce e de facut!

Probleme cu motocoasa: nu se alimenteaza! Iata ce e de facut!

    Dupa cum stii deja, magazinul nostru online are una dintre cele mai variate oferte din domeniu: de la piese de drujba, atomizor, scutere, biciclete, trotinete, generatoare, motosapa si motoutilaje pana la scule electrice, masini unelte si service. Unele dintre cele mai populare sunt, insa, piesele de motocoasa, intrucat vorbim despre un echipament extrem de versatil si folositor intr-un numar foarte variat de scenarii: pentru taierea ierburilor, buruienilor, plantelor, maracinilor etc. In mod logic, avand in vedere durata indelungata de utilizare a acestui produs, in timp vor aparea si unele probleme specifice.

    Astfel, printre cele mai comune probleme ale motocoasei sunt urmatoarele: aceasta nu accelereaza (fie nu se tureaza din cauza starii carburatorului, nu are putere din cauza starii filtrelor, suruburile de fixare nu sunt stranse corect sau rezervorul este defect); nu porneste (din cauza bujiei de aprindere, filtrului de aer sau, din nou, din cauza starii carburatorului); nu se alimenteaza. In continuare, vom vorbi despre aceasta ultima problema, intrucat experienta noastra cu clientii, de-a lungul anilor, ne arata ca respectiva dificultate este una recurenta, pe care te vom invata cum sa o rezolvi, in randurile ce urmeaza.

    Probleme motocoasa: nu se alimenteaza. Care sunt solutiile?

    In cazul in care problema ta cu motocoasa este ca nu se alimenteaza, exista totusi vesti bune, mai precis faptul ca solutiile sunt variate. Iata-le pe cele mai uzuale dintre ele!

    1. Verifica daca este curat capul dispozitivului de tuns, intrucat murdaria acumulata se poate "traduce" prin blocarea mecanismului de alimentare;

    2. Pastreaza o linie mai lunga si infasoar-o cu grija, intrucat, in caz contrar, totul s-ar putea "solda" cu un blocaj. Capul de tundere este echipat cu o lama care oricum elimina orice exces, astfel incat lungimea sa fie cea optima;

    3. Opteaza pentru un model de motocoasa cu o linie avand o grosime ceva mai mare (minimum 1,2 mm), pentru a evita riscul de rupere si problemele asociate;

    4. Incearca sa nu lovesti linia de muchii metalice sau garduri, pentru ca impactul ar putea rupe bucati din ea (acelasi "deznodamant" ca mai sus);

    5. Nu uita sa opresti activitatea din cand in cand, pentru binemeritatele pauze. Functionarea continua, indiferent de performantele modelului, ar putea cauza defectiuni;

    6. Nu in ultimul rand, incearca sa folosesti butonul de eliberare manuala. Daca motocoasa nu elibereaza in mod automat mai multa linie, ar putea fi din cauza cablului incurcat in interior.

    In cazul in care problemele motocoasei nu pot fi localizate, ci tind sa fie mai degraba descrise drept generale, pe mare parte din parcursul functionarii, exista cateva solutii universale: inlocuirea carburatorului (cel mult din doi in doi ani), respectiv inlocuirea solenoidului (mult mai rar, o data la 7-8 ani). De precizat ca micul "ghid" prezentat anterior este valabil si pentru masini de tuns iarba.

    Iar, pentru orice alte intrebari, curiozitati si nelamuriri ai avea, trebuie sa stii ca specialistii Roco Piese iti stau la dispozitie cu informatii utile si specializate, pe langa produse de inalta calitate, provenite exclusiv de la branduri recunoscute pe plan international pentru fiabilitatea si performantele lor.

    Comentarii