Intrebari frecvente


Numere de telefon : 0749.541.050  Maricica / 0736.135.977 Adrian


Program: L-V 9.00 - 18.00

Intrebari despre produse si comenzi

 

Am adaugat o cantitate de produse mai mare. Cum pot modifica aceasta cantitate?

 

Pentru a schimba cantitatea produsului, va rugam sa apasati butonul "trimite comanda",  stergeti cantitatea gresita cu cea reala si apasati actualizare. Apoi, puteti continua cumparaturile sau puteti trimite comanda catre noi.



Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Roco Piese Scutere (generalmotor.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Sunt institutie publica. Pot cumpara? 

Da, lucram si cu entitatile de stat. Comanda se face pe site, transferul in contul de trezorerie.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.


Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda exista 2 variante:

  • va rugam sa ne contactati telefonic si sa ne furnizati codul produsului dorit suplimentar;
  • puteti face o comanda suplimentara pe site, cu produsul / produsele suplimentare iar in cadrul sectiunii "comentariu comanda" sa specificati " cumulati cu ID ( nr. primei comenzi)"

    Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

    Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

    Intrebari generale

    Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

    Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. sau pe e-mail : comenzi@generalmotor.ro

    Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

    In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau e-mail comenzi@generalmotor.ro
  
  

  

Marturiile clientilor

 

salut, numai de bine, asteptam un showroom : )

Silviu

Vezi mai multe marturii