Kit motor bicicleta 100cc 2 TIMPI

[37]
549,00 RON (TVA inclus) 650,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Livrare gratuita
Cod produs - SKU X2501100
Stoc epuizat

Descriere

Promotie! Cumperi 5 bucati kituri motoare si primesti 10% discount!*

*Promotie valabila in limita stocului disponibil. Promotia se aplica tuturor kiturilor in 2 timpi pe benzina. Trebuie sa insumati 5 bucati indiferent de model.

*Nu se cumuleaza cu alte reduceri

Produsul prezentat beneficiaza de garantie conform Legii nr. 449/2003 DOAR DACA ESTE MONTAT INTR-UN SERVICE SPECIALIZAT!! Daca se monteaza in regie proprie produsul NU MAI BENEFICIAZA DE GARANTIE!!

⚠️Putem asigura contra cost montajul kitului pe bicicleta clientului. Pentru detalii sunati la 0724.600.006 (zona Bucuresti-Ilfov)⚠️

Kit complet motor 100 cmc 2 TIMPI

*In functie de lot, kit-ul poate fi de culoare gri sau negru!

Legile variază de la stat la stat și oraș la oraș. Pentru detalii legale complete, contactați autoritățile locale de stat și / sau orașe. Utilizatorul final sau instalatorul devine producătorul vehiculului și își asumă toată răspunderea legală.

Setul este alcatuit din :

Motorul 3.2 cai putere (alezaj piston 50mm), capacitate cilindruca 100cc

Viteza maxima 60Km/h
Carburator
Esapament
Rezervor benzina 0,8 Litri
Pinion Antrenare cu 44 dinti
Lant transmisie tip scuter
Intinzator de lant cu rulment
Protectie lant
Flansa prindere pinion
Aprindere electronica
Maneta acceleratie cu buton
Robinet benzina
Maneta ambreaj cu blocare
Bujie

Detalii montaj:

Unele abilitati tehnice si mecanice sunt necesare pentru instalarea motorului dvs. Unii cumparatori pot termina treaba in 2 ore in timp ce altora le pot lua chiar si 2 zile. In final nu conteaza cat timp va va lua, veti obtine o mare placere si satisfactie ducand la capat acest proiect. Totodata veti intelege mai usor sistemul si va ajuta la intretinerea si exploatarea lui. Mult succes.

Cea mai usoare instalare se poate face pe un cadru standard de 26” in forma de V cu profil tubular de 25 mm. Dar se poate monta si adapta si pe alte biciclete dar atunci trebuie adaptat conditiilor existente. Aceste motoare au in continutul lor si adaptori pentru cadru non standard – oval sau de diametre mai mari – astfel incat motorul se va putea prinde pe cadru. Chiar daca la inceput la montaj veti petrece mai mult timp pentru finisaje si ajustaje in schimb va veti asigura mii de kilometrii de operare fara incidente de functionare.


1. Se monteaza pinionului de antrenare pe roata astfel:

a. Se demonteaza lantul bicicletei

b. Se desurubeaza piulitele ce prind roata de furca spate

c. Se extrage roata din furca

d. Se desface ansamblul flansa pinion compus din 2 inele de cauciuc si 2 semilune de otel

e. Se taie o singura data fiecare inel de cauciuc. Foarte important! SE VA TAIA DOAR INTRE GAURI!

f. Se trece la montarea celor doua inele fiecare de cate o parte a spitelor astfel incat taieturile sa nu fie pe aceiasi directie

g. Se monteaza pinionul de angrenare la exterior introducandu-se suruburi (9 buc) prin pinion, inel cauciuc exterior, prin spite, inel cauciuc interior, semiluna otel, saibe grover, saibe plate, piulite M6. In prima faza doar se prind toate suruburile fara strangere

h. Se trece la strangerea lor succesiva fara a se strange pana la capat fiecare. Aceasta strangere se face tgreptat, cu forta egala pana toate suruburile de fixare sunt stranse la capat

i. Se verifica planeitatea pinionului. Deviatia (inclinatia) fata de planul vertical nu poate fi mai mare de 1,5 mm. In caz contrar se ajusteaza suruburile care determina devierea
j. Se monteaza la loc roata avand in vedere centrarea acesteia la strangerea pe furca.

2.Instalarea motorului pe cadrul de metal

Se instaleaza motorul pe cadrul de metal al bicicletei.
Daca cadrul are sectiune rotunda si diametrul redus atunci se vor folosii prinderile cu care acesta este dotat din fabricatie.


In cazul unui alt tip de cadru se va folosi surubul cu placa pentru extensie. In genere bara verticala este de sectiune rotunda astfel incat nu va ridica probleme pentru fixare. Surubul de extensie se va folosii pentru bara obica (cea din fata). Se va face un premontaj (cu teava de esapament) astfel incat sa se determine pozitia optima pentru motor pe cadru. Se va urmarii si pozitia pinionului de antrenare incat fanta din capacul acestuia sa fie amplasata astfel incat sa permita montarea si functionarea lantului de angrenare.

a. Dupa marcarea punctului de prindere in fata (cazul cadrului cu diametru mare) se va face o gaura in cadru astfel incat sa permita trecerea surubului de prindere prin extrensie.

b. Se prinde placa de fixare partea din fata

c. Se elimina semiluna de prindere fata a motorului

d. Se trec suruburile de fixare ale motorului prin gaurile placii de fixare

e. Se introduc saibele grover, cele palte si piulite M6 apoi se trece la strangerea lor cu forta egala si in mod simetric. Se va face o ultima pozitionare a motorului astefel incat motorul sa fie centrat in lugul axei cadrului.

f. se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente.

Recomandari

Pentru eliminarea vibratiilor dar si a alunecarii motorului pe cadru se pot utiliza mansoane de cauciuc. Totodata se evita si deteriorarea vopselii de pe cadru.

La nevoie se pot introduce saibe sau distantiere intre placa de fixare si cadrul astfel incat strangerea piulitelor sa fie mai usoara.

 

3. Montarea Esapamentului

Se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente
Se monteaza esapamentul evitandu-se contactul cu cadru, flansele de prindere sau motorul. In caz contrar se repozitioneaza motorul. A se folosii garnitura de etansare a esapamentului precum si saibele plate si grover.

4.Montarea carburatorului


Se monteaza carburatorul pe teava de admisie. Se va strange surubul de fixare de pe clema de fixare de la conexiunea carburator – teava admisie. Se va monta carburatorul cu tevile de admisie aer in jos

Detalii

SKU
X2501100
Greutate
9.8 kg
Brand

Ce spun clientii

4.8 din 5 stele
Din 37 review-uri
5 stele
84%
4 stele
14%
3 stele
0%
2 stele
3%
1 stea
0%
Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga puncte de loialitate in valoare de 1,00 RON.

P
Panfil Rareș
acum 3 saptamani
La prima vedere pare calitativ dar nu știu dacă trebuie sa bag ulei de amestec în benzina ca e 2 timpi și cât ulei pe litru?
A
Agape Bogdan
acum 3 saptamani
in rodaj pui 50-60 dupa ce il termini 40ml la litru amestec in benzina ai grija sa pui ulei macar semi sintetic nicidecum mineral .
A
Alex
luna trecuta
Motorul este foarte bun
A
Alex
luna trecuta
Motorul este super din afara ca imi cam mananca bolt ul de la piston, in rest trage de rupe
V
Vasile Radu
luna trecuta
Am comandat și eu motorul. Este ok,dar am impresia că nu trage,am avut un motor de 80cc 2 t si avea putere si mergea mult mai tare. Cu motorul de 100 nu urc pe unde urcam cu cel de 80. Dacă mă puteți ajuta cu ceva sfaturi pentru un plus de putere
D
Duma Samuel
luna trecuta
e excelent! mere foarte bine și te distrezi de minune cu el singurul dezavantaj pe care cred eu că l-ar avea este că durează mult până ce-i faci rodaju bine nu știu dar pentru mine ar fi un dezavantaj dar pentru cine nu-i problemă acest lucru îl recomand cu încredere! nu o să regretați!!!
V
Vieru Mihai
luna trecuta
Mulțumesc pentru produsele pe care le comercializati. Recomand cu încredere
T
Teo
acum 2 luni
Cel mai bun și silențios dintre toate kiturile în 2T
C
Chelaru Vasilica
acum 3 luni
Nu dețin
G
Gabi Dumi
acum 5 luni
salut,sa stiti ca motorasele de 100cc,ma cam dezamagit multa zornaiala in motor
G
Gabi Dumi
acum 5 luni
salut si la multi ani ,sa va pun cite ceva ,motorasele acestea sunt foarte reusite am montat cam 20 de bucati de asta primavara pina acum si toatr merg perfect SI montate pe bicicleta se numeste bicicleta asistata cu motor pe benzina foarte la fel ca cele cu motor electric deci nu va lasati intimidati am fost pers la RAR si POL.ca sa ma lamuresc...bafta
A
Astanoaiei Teo
acum 6 luni
Calitate și performanța
m
manta
acum 5 luni
Salut ce marime este cadrul adica dimensiunile
G
Gabi Dumi
acum 6 luni
salut ,sunt niste motorase foarte bune dar trebui montate cu rabdare ---puteti vedea pe NET toate reglajele necesare care va poate ajuta , bafta.
M
Mădălin Ștefan
acum 7 luni
Merge foarte bine.
Recomand
M
Maerean Vasile
acum 8 luni
Am montat motorul de 3 zile și se comporta foarte bine momentan
Este de 100cc pe negru
Îl recomand cu încredere
d
dan hondan
acum 9 luni
salut ,am montat in jur de 20 de motorase si toate merg fara probleme dar le-am recomandat uleiul HEXOL,2 t,nu incaseaza bujia deloc ,sunt foarte bune ca motorase ,nu le ratati in general pe cele de 80 si 100 cc,bafta.
C
Cip. G
acum 10 luni
Montat motorul fara mari probleme.
La inceput nu vroia sa porneasca. Am schimbat bujia care era anemica rau si acum merge bine.Inainte sa va apucati de treaba va recomand sa va uitati cu atentie la cele doua filmulete :
https://www.youtube.com/watch?v=6wS6LtGvmfA&list=LL&index=6&t=1212s
si
https://www.youtube.com/watch?v=XDruEHpE7dw&list=LL&index=1

Pe mine m-au ajutat mult.
S
Stoicescu Eugen
acum 11 luni
...Am avut toate tipurile de astfel de motoare(50 si 80cc) dar la acesta se simte clar puterea mult mai mare. Sunt convins ca dupa teminarea rodajului, va fi si mai bine. De subliniat ca pretul de 599ron cu transport inclus este cel mai mic de pe piata de profil, unde nu exisita decat motoare de 50 si 80cc. Recomand cu incredere.
N
Nicu
acum 11 luni
Cand o sa revină pe stoc
G
Generalmotor.ro
acum 11 luni
In cel mult 1 saptamana.
d
dan hondan
de mai mult de 1 an
salut , am revenit din nou cu o imformatie buna, am insistat sa inregistrez sa omologhez bicicleta cu motor la RAR si astia de acolo au ris de mine chiar si toate doamnele de acolo de la birou a zis ca asa ceva nu a auzit sa matriculezi bicicleta si io leam spus ca am auzit niste zvonuri ca trebuie fiind ca motorasul daca il solicit prinde vreo 50km h, si miau spus ca si daca pedalez prind vreo 50 km h. deci mam facut de ris in fata lor, Deci dati bice la calut ,fara frica caci intimidatori sunt destui,
M
Marius
de mai mult de 1 an
Motorul e superb