Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI (GRI)

[46]
499,00 RON (TVA inclus) 599,00 RON
Livrare gratuita
Promotie kit motor bicicleta
Cantitate: 5+
Discount: 10%
Cod produs - SKU 80180
Comanda acum: livrare miercuri, 29 noiembrie 2023 - joi, 30 noiembrie 2023
Disponibil in stoc

Descriere

Promotie! Cumperi 5 bucati kituri motoare si primesti 10% discount!*

*Promotie valabila in limita stocului disponibil. Promotia se aplica tuturor kiturilor in 2 timpi pe benzina. Trebuie sa insumati 5 bucati indiferent de model.

*Nu se cumuleaza cu alte reduceri

Produsul prezentat beneficiaza de garantie conform Legii nr. 449/2003 DOAR DACA ESTE MONTAT INTR-UN SERVICE SPECIALIZAT!! Daca se monteaza in regie proprie produsul NU MAI BENEFICIAZA DE GARANTIE!!

⚠️Putem asigura contra cost montajul kitului pe bicicleta clientului. Pentru detalii sunati la 0724.600.006 (zona Bucuresti-Ilfov)⚠️

Kit complet motor 80 cmc 2 TIMPI

Legile variază de la stat la stat și oraș la oraș. Pentru detalii legale complete, contactați autoritățile locale de stat și / sau orașe. Utilizatorul final sau instalatorul devine producătorul vehiculului și își asumă toată răspunderea legală.

Setul este alcatuit din :

Motorul 3.2 cai putere (alezaj piston 47mm), capacitate cilindruca 80cc

Viteza maxima 60 Km/h
Carburator
Esapament
Rezervor benzina 0,8 Litri
Pinion Antrenare cu 44 dinti
Lant transmisie tip scuter
Intinzator de lant cu rulment
Protectie lant
Flansa prindere pinion
Aprindere electronica
Maneta acceleratie cu buton
Robinet benzina
Maneta ambreaj cu blocare
Bujie

Detalii montaj:

Unele abilitati tehnice si mecanice sunt necesare pentru instalarea motorului dvs. Unii cumparatori pot termina treaba in 2 ore in timp ce altora le pot lua chiar si 2 zile. In final nu conteaza cat timp va va lua, veti obtine o mare placere si satisfactie ducand la capat acest proiect. Totodata veti intelege mai usor sistemul si va ajuta la intretinerea si exploatarea lui. Mult succes.

Cea mai usoare instalare se poate face pe un cadru standard de 26” in forma de V cu profil tubular de 25 mm. Dar se poate monta si adapta si pe alte biciclete dar atunci trebuie adaptat conditiilor existente. Aceste motoare au in continutul lor si adaptori pentru cadru non standard – oval sau de diametre mai mari – astfel incat motorul se va putea prinde pe cadru. Chiar daca la inceput la montaj veti petrece mai mult timp pentru finisaje si ajustaje in schimb va veti asigura mii de kilometrii de operare fara incidente de functionare.


1. Se monteaza pinionului de antrenare pe roata astfel:

a. Se demonteaza lantul bicicletei

b. Se desurubeaza piulitele ce prind roata de furca spate

c. Se extrage roata din furca

d. Se desface ansamblul flansa pinion compus din 2 inele de cauciuc si 2 semilune de otel

e. Se taie o singura data fiecare inel de cauciuc. Foarte important! SE VA TAIA DOAR INTRE GAURI!

f. Se trece la montarea celor doua inele fiecare de cate o parte a spitelor astfel incat taieturile sa nu fie pe aceiasi directie

g. Se monteaza pinionul de angrenare la exterior introducandu-se suruburi (9 buc) prin pinion, inel cauciuc exterior, prin spite, inel cauciuc interior, semiluna otel, saibe grover, saibe plate, piulite M6. In prima faza doar se prind toate suruburile fara strangere

h. Se trece la strangerea lor succesiva fara a se strange pana la capat fiecare. Aceasta strangere se face tgreptat, cu forta egala pana toate suruburile de fixare sunt stranse la capat

i. Se verifica planeitatea pinionului. Deviatia (inclinatia) fata de planul vertical nu poate fi mai mare de 1,5 mm. In caz contrar se ajusteaza suruburile care determina devierea
j. Se monteaza la loc roata avand in vedere centrarea acesteia la strangerea pe furca.

2.Instalarea motorului pe cadrul de metal

Se instaleaza motorul pe cadrul de metal al bicicletei.
Daca cadrul are sectiune rotunda si diametrul redus atunci se vor folosii prinderile cu care acesta este dotat din fabricatie.


In cazul unui alt tip de cadru se va folosi surubul cu placa pentru extensie. In genere bara verticala este de sectiune rotunda astfel incat nu va ridica probleme pentru fixare. Surubul de extensie se va folosii pentru bara obica (cea din fata). Se va face un premontaj (cu teava de esapament) astfel incat sa se determine pozitia optima pentru motor pe cadru. Se va urmarii si pozitia pinionului de antrenare incat fanta din capacul acestuia sa fie amplasata astfel incat sa permita montarea si functionarea lantului de angrenare.

a. Dupa marcarea punctului de prindere in fata (cazul cadrului cu diametru mare) se va face o gaura in cadru astfel incat sa permita trecerea surubului de prindere prin extrensie.

b. Se prinde placa de fixare partea din fata

c. Se elimina semiluna de prindere fata a motorului

d. Se trec suruburile de fixare ale motorului prin gaurile placii de fixare

e. Se introduc saibele grover, cele palte si piulite M6 apoi se trece la strangerea lor cu forta egala si in mod simetric. Se va face o ultima pozitionare a motorului astefel incat motorul sa fie centrat in lugul axei cadrului.

f. se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente.

Recomandari

Pentru eliminarea vibratiilor dar si a alunecarii motorului pe cadru se pot utiliza mansoane de cauciuc. Totodata se evita si deteriorarea vopselii de pe cadru.

La nevoie se pot introduce saibe sau distantiere intre placa de fixare si cadrul astfel incat strangerea piulitelor sa fie mai usoara.

Montarea Esapamentului

Se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente
Se monteaza esapamentul evitandu-se contactul cu cadru, flansele de prindere sau motorul. In caz contrar se repozitioneaza motorul. A se folosii garnitura de etansare a esapamentului precum si saibele plate si grover.

Montarea carburatorului

Se monteaza carburatorul pe teava de admisie. Se va strange surubul de fixare de pe clema de fixare de la conexiunea carburator – teava admisie. Se va monta carburatorul cu tevile de admisie aer in jos

Detalii

SKU
80180
Greutate
9.8 kg
Brand

Ce spun clientii

4.8 din 5 stele
Din 46 voturi
5 stele
89%
4 stele
7%
3 stele
4%
2 stele
0%
1 stea
0%
Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga puncte de loialitate in valoare de 1,00 RON.

V
Vlad
acum 6 luni
Nu dati si voi o bujie mai bună
Porneste cand vrea ea
V
Valentin
acum 6 luni
Foarte mulțumit
R
Radut Nicolae
acum 8 luni
Bună seara am cumpărat acest kit l-am montat pe bicicleta și după 20 km nu mai deraiază
F
Fini
acum 10 luni
Ce ulei sa folosesc
Trebuie sa desfac motorul sa îl ung?
A
Alin Cristy
acum 7 luni
Salut nu trebuie să desfaci niciu motor ulei te face amestec cu benzina
N
Nuță Florea
acum 10 luni
Sunt mulțumit de acest kit, îl am montat pe o bicicleta cu roți pe 26, prinde 50km/h, rezervorul este de 1,8l (în anunț este specificat de 0.8), am scos un consum de 2% mergând cu el cu o viteza de 35,40km/h, din păcate ofer 3 stele pt. jocul bolțului de la piston in bielă, un joc destul mare...
R
Robert
de mai mult de 1 an
Kitul contine si aceea presa?
O
Oprea Marius
de mai mult de 1 an
salut modelul acesta il avet i ?
G
Generalmotor.ro
de mai mult de 1 an
Buna ziua,
urmeaza sa ne vina modele noi in septembrie - noiembrie. Nu stiu sa va spun daca exact ca acesta din poza.
Vor fi afisate pe site.
A
Alin
de mai mult de 1 an
Am șuturi la motor dela 30km știe cineva din ce cauza
d
dan hondan
de mai mult de 1 an
salut ,am mai comamdat 2 motorase de 80 cc ,caci nu mai scap de prieteni daca le dau bicicleta sa o probeze nu mai scap de iei vor calut sa se distreze ,intadevar sunt foarte multumit cum merge este distractiva dar atentie trebuie bn reglat ,uns si pus pe o bicicleta zdrahana,va recomand cu cea mai mare incredere .
A
Albert Cinca
de mai mult de 1 an
Câte prosduse sunt in stoc,se vor termina săptămâna asta?
G
Generalmotor.ro
de mai mult de 1 an
Momentan kit-ul nu este stop, dar va veni in aproximativ 2 saptamani.
E
Eduard
de mai mult de 1 an
E un motor ok, mai are nevoie de câteva modificări.
A
Albu Dan Cristian
de mai mult de 1 an
Un produs chinezesc dar rezonabil, dupa 2200 km a cedat subit in mers bobina de inductie, imbinarile electrice pot fi imbunatatite ca intra apa si se oxideaza, toate prezoanele din exterior trebuie inlocuite, toate piulitele exterioare trebuie inlocuite, etc. Cel mai bun lucru e sa inlocuim cat mai curand lantul cu unul bun. Totusi, o pastrez functionala si acest sezon pentru ca alternativa electrica e mult inferioara ca performante si costuri.
s
stefan
de mai mult de 1 an
buna ziua când va fi produsul in stoc
G
Generalmotor.ro
de mai mult de 1 an
Peste 3-4 săptămâni. Aprox 15-20 iunie
d
dan hondan
de mai mult de 1 an
salut ,cu un rezervor poti parcurge lejer 100 km daca nu fortati motorul si mergeti cu 25 ,30 km h ,este cele mai reusite mototorase ,foarte bune mai ales pentru naveta cit si pentru piata pentru mine este ca o bijuterie ma simt foarte distrat cind ma plimb cu iel ,nu il ratati vil recomand cu cea mai mare incredere eu am montat si testat 6 motorase pe care nu am putut sa le tin pentru mine fiind constrins sa le dau la prieteni insistenti
A
Attila
de mai mult de 1 an
Buna ziua imi cer scuze de deranj imi puteti spune daca va rog cati km se pot parcuge cu un rezervor .
K
Kiduzeu
de mai mult de 1 an
Salut , as vrea sa imi iau unul pentru ca fac comenzi glovo , cam cat pot merge (in km ) pe un full de 1.5 l ?
T
Tunu
de mai mult de 1 an
Întrebare.Se poate monta kitul pe o bicicleta cu roti cu frână pe disc?Că deja discul de frână e montat pe locul unde ar veni discul de la chitul motorului.
V
Valentin
de mai mult de 1 an
Am și eu o întrebare. Pentru a conduce o bicicletă cu un astfel de motor trebuie vre-o licență ceva la fel ca la scuter ?
C
Cristi
de mai mult de 1 an
Ce dimensiuni are motorul?
Sau ce dimensiuni ar trebui sa fie la cadru?
S
Statescu Luca
de mai mult de 1 an
Cate mai sunt pe stoc?