Kit motor bicicleta 80cc 2 TIMPI (Negru)

[43]
529,00 RON (TVA inclus) 599,00 RON
Livrare gratuita
Promotie kit motor bicicleta
Cantitate: 5+
Discount: 10%
Cod produs - SKU N80180
Comanda acum: livrare marți, 30 mai 2023 - miercuri, 31 mai 2023
Disponibil in stoc

Descriere

Promotie! Cumperi 5 bucati kituri motoare si primesti 10% discount!*

*Promotie valabila in limita stocului disponibil. Promotia se aplica tuturor kiturilor in 2 timpi pe benzina. Trebuie sa insumati 5 bucati indiferent de model.

*Nu se cumuleaza cu alte reduceri

Produsul prezentat beneficiaza de garantie conform Legii nr. 449/2003 DOAR DACA ESTE MONTAT INTR-UN SERVICE SPECIALIZAT!! Daca se monteaza in regie proprie produsul NU MAI BENEFICIAZA DE GARANTIE!!

⚠️Putem asigura contra cost montajul kitului pe bicicleta clientului. Pentru detalii sunati la 0724.600.006 (zona Bucuresti-Ilfov)⚠️

Legile variază de la stat la stat și oraș la oraș. Pentru detalii legale complete, contactați autoritățile locale de stat și / sau orașe. Utilizatorul final sau instalatorul devine producătorul vehiculului și își asumă toată răspunderea legală.

Setul este alcatuit din :

Motorul 3.2 cai putere (alezaj piston 47mm), capacitate cilindruca 80cc

Viteza maxima 80Km/h
Carburator
Esapament
Rezervor benzina 0,8 Litri
Pinion Antrenare cu 44 dinti
Lant transmisie tip scuter
Intinzator de lant cu rulment
Protectie lant
Flansa prindere pinion
Aprindere electronica
Maneta acceleratie cu buton
Robinet benzina
Maneta ambreaj cu blocare
Bujie

Detalii montaj:

Unele abilitati tehnice si mecanice sunt necesare pentru instalarea motorului dvs. Unii cumparatori pot termina treaba in 2 ore in timp ce altora le pot lua chiar si 2 zile. In final nu conteaza cat timp va va lua, veti obtine o mare placere si satisfactie ducand la capat acest proiect. Totodata veti intelege mai usor sistemul si va ajuta la intretinerea si exploatarea lui. Mult succes.

Cea mai usoare instalare se poate face pe un cadru standard de 26” in forma de V cu profil tubular de 25 mm. Dar se poate monta si adapta si pe alte biciclete dar atunci trebuie adaptat conditiilor existente. Aceste motoare au in continutul lor si adaptori pentru cadru non standard – oval sau de diametre mai mari – astfel incat motorul se va putea prinde pe cadru. Chiar daca la inceput la montaj veti petrece mai mult timp pentru finisaje si ajustaje in schimb va veti asigura mii de kilometrii de operare fara incidente de functionare.


1. Se monteaza pinionului de antrenare pe roata astfel:

a. Se demonteaza lantul bicicletei

b. Se desurubeaza piulitele ce prind roata de furca spate

c. Se extrage roata din furca

d. Se desface ansamblul flansa pinion compus din 2 inele de cauciuc si 2 semilune de otel

e. Se taie o singura data fiecare inel de cauciuc. Foarte important! SE VA TAIA DOAR INTRE GAURI!

f. Se trece la montarea celor doua inele fiecare de cate o parte a spitelor astfel incat taieturile sa nu fie pe aceiasi directie

g. Se monteaza pinionul de angrenare la exterior introducandu-se suruburi (9 buc) prin pinion, inel cauciuc exterior, prin spite, inel cauciuc interior, semiluna otel, saibe grover, saibe plate, piulite M6. In prima faza doar se prind toate suruburile fara strangere

h. Se trece la strangerea lor succesiva fara a se strange pana la capat fiecare. Aceasta strangere se face tgreptat, cu forta egala pana toate suruburile de fixare sunt stranse la capat

i. Se verifica planeitatea pinionului. Deviatia (inclinatia) fata de planul vertical nu poate fi mai mare de 1,5 mm. In caz contrar se ajusteaza suruburile care determina devierea
j. Se monteaza la loc roata avand in vedere centrarea acesteia la strangerea pe furca.

2.Instalarea motorului pe cadrul de metal

Se instaleaza motorul pe cadrul de metal al bicicletei.
Daca cadrul are sectiune rotunda si diametrul redus atunci se vor folosii prinderile cu care acesta este dotat din fabricatie.


In cazul unui alt tip de cadru se va folosi surubul cu placa pentru extensie. In genere bara verticala este de sectiune rotunda astfel incat nu va ridica probleme pentru fixare. Surubul de extensie se va folosii pentru bara obica (cea din fata). Se va face un premontaj (cu teava de esapament) astfel incat sa se determine pozitia optima pentru motor pe cadru. Se va urmarii si pozitia pinionului de antrenare incat fanta din capacul acestuia sa fie amplasata astfel incat sa permita montarea si functionarea lantului de angrenare.

a. Dupa marcarea punctului de prindere in fata (cazul cadrului cu diametru mare) se va face o gaura in cadru astfel incat sa permita trecerea surubului de prindere prin extrensie.

b. Se prinde placa de fixare partea din fata

c. Se elimina semiluna de prindere fata a motorului

d. Se trec suruburile de fixare ale motorului prin gaurile placii de fixare

e. Se introduc saibele grover, cele palte si piulite M6 apoi se trece la strangerea lor cu forta egala si in mod simetric. Se va face o ultima pozitionare a motorului astefel incat motorul sa fie centrat in lugul axei cadrului.

f. se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente.

Recomandari

Pentru eliminarea vibratiilor dar si a alunecarii motorului pe cadru se pot utiliza mansoane de cauciuc. Totodata se evita si deteriorarea vopselii de pe cadru.

La nevoie se pot introduce saibe sau distantiere intre placa de fixare si cadrul astfel incat strangerea piulitelor sa fie mai usoara.

Montarea Esapamentului

Se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente
Se monteaza esapamentul evitandu-se contactul cu cadru, flansele de prindere sau motorul. In caz contrar se repozitioneaza motorul. A se folosii garnitura de etansare a esapamentului precum si saibele plate si grover.

Montarea carburatorului

Se monteaza carburatorul pe teava de admisie. Se va strange surubul de fixare de pe clema de fixare de la conexiunea carburator – teava admisie. Se va monta carburatorul cu tevile de admisie aer in jos

Detalii

SKU
N80180
Greutate
9.8 kg
Brand

Ce spun clientii

4.9 din 5 stele
Din 43 review-uri
5 stele
91%
4 stele
7%
3 stele
2%
2 stele
0%
1 stea
0%
Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga puncte de loialitate in valoare de 1,00 RON.

R
Robert Stan
saptamana trecuta
Chiar nu mă așteptam la aceasta calitate superioară a motorul mai ales prețul ești foarte foarte bun fata de alte site uri mi a plăcut foarte mult produsul și l am montat foarte repede și ușor merge perfect nu are nicio problema recomand
I
Ifrose Iulian
luna trecuta
Nota 10
I
Iulian
acum 2 luni
Am o bicicleta veche se potrivește pinionul?
M
Mihai
acum 3 luni
Trebuie permis pentru aceasta bicicleta ?
M
Mihai
acum 3 luni
Sunt mulțumit de acest kit ,nu ma asteptam sa traga așa frumos ,inca este in rodaj folosesc ulei husquarna 50ml/l totusi este si putin disconfort adica daca vrei sa scapi de șocuri si trepidatii recomand 4t ,m-am plimbat cu unu si este cu totul altceva eu am vrut mai mult sa il testez, la tara este destul de practic ,recomand ax cu rulmenti la roata spate sper ca am dat un feedback cat de cat ok
S
Satcou Robert-Cristian
acum 4 luni
Este super bun foarte mulțumit!
G
Gabi Dumi
acum 4 luni
salut ,GIANILUCA ne cam speie, oare merge pe dealuri sau pe drumuri ne asfaltate docamdata am montat vreo 22 de motorase si toate merg si la ora actuala fara nici -o reparatie ,dar conteaza mult de meseriasul care il verifica cap coa da il unge cum trebuie si il regleaza cum trebuie ,pentru mineeste o placere sa montez si sa ma plimb cu iele .
S
Sorin
acum 2 luni
Interesantă întrebare dar sunt și vlogger sunt și mecanic de aceste motoare și în patru timpi și adevărata lor capacitate cilindrică este de 65 nu de 80 CC
B
Burdarus Florin
acum 2 luni
Salut Gabi ! Am primit și eu unul cadou și nu reușesc sa ii dau de cap, nu pornește, și nu da nici un semn ca ar porni…benzina ii vine, i am băgat și șpriț , scânteie da, dar doar după ce motorul e mai turat din câte am văzut (am dat la bormașina sa îl învârtă ca nu mai puteam sa împing atata). Ma poți ajuta te rog cu un sfat? 0734833945
G
Gianluca
acum 5 luni
Deci, am 3 motoare cumpărate pana acum, primul grii, a mers totdeauna impecabil, doar ca am avut probleme la: șuruburi, garnituri, tobă, șuruburile sunt strânse foarte tare iar unele deloc, a trebuit sa tai cu flexu capacul la motor, ambreiajul se rupe imediat din motor când strângi șuruburile, filetele toate se rup din orice parte, toba ține câteva zile și apoi se desface sau se strica filetul, garniturile subțiri, când am desfăcut pt prima fără carburatorul era rupta garnitura, și nu numai aia, în rest este ok, ar trebuii schimbate multe lucruri, făcute mai bune, știu ca e chestiune de marketing și sunt strânse anumea atât de tare ca să schimbi alte piese dar nu e ok sa îți bați joc de client, dacă trebuie sa desfaci capacul prima data ca să pui lanțul, la ce strângeți șuruburile ca să le desfaci cu flexu?, al doilea motor negru am schimbat jumătate din piese ca să prindă maxim 50 la ora chiar dacă scrie 80,motoru fiind nou de câteva zile are multe probleme magentou pus foarte rău, făcea scânteie poimarti, maneta s-a rupt în 2 din prima zii, toba trebuie strânsă din km în km, și altele, chiar dacă sunt strânse tare tot se desfac orice ai pune, acum aștept al 3lea motor, sper sa nu fie ca celelalte altfel dau return. În schimb prețul este bun. Ar trebuii sudate piesele pe ele ca să țină da asta e partea a doua :).
C
Constantin Cobilita
acum 5 luni
Foarte simplu și ușor de montat,merge bine, sunt foarte mulțumit,este al doilea kit cumpărat de mine de la dumneavoastră!
A
Ady
acum 5 luni
Este foarte fiabil și ieftin de întreținut, dar daca nu știi cum să ai grijă de el o sa se strice , ungeți totul la timp și verificați la fiecare tura șuruburile. Piesele pt acest motor sunt foarte ieftine, după 2 ani și 50000 km nu a fost nevoie sa schimb nimic, rodajul a fost făcut cu o cantitate mai mare de ulei . Recomand sa va uitați la tutoriale pe YouTube, m-au ajutat foarte mult, iarna recomand relantiul dat la maxim
V
Vlad popovici
acum 6 luni
Are loc motorul pe aceasta bicicleta
M
Marian
acum 7 luni
Imi poate spune cineva dacă avem biciclete acționate de acest motor, politia ne oprește?
l
luca
acum 7 luni
este nevoie de permis pt acest motor sau ceva omologari/acte la primarie /politie?
N
Nasta luca
acum 7 luni
Acest motor merge pus pe acest cadru?
l
luca
acum 7 luni
Are motru loc pe aceasta bicicleta
P
Pascaru Adrian
acum 7 luni
daca sti cum da il pui incape
G
Gabi Dumi
acum 8 luni
salut ,rodajul se face cu douo rezervoare o cantitate mai mare de ulei cam 40 mg la litru si cu ulei HEXOL nu altceva, motorasul trebuie bine verificat strins si reglat si bine uns cu vaselina la coroana de ambreaj si tot odata la arcul principal central prin desfacerea surubului opritor cablu ambreaj ,,,, bafta si atentie in trafic .
A
Ady
acum 5 luni
După rodaj care este cantitatea recomandata la litru ?
G
Gabi Dumi
acum 8 luni
salut, diferenta intre moturasul de100 c, si 80 c, se cunoaste cind il pui in sarcina la panta dar raportul de ziteza este acelas ,este pentru oameni mai grei....
C
Claudiu
acum 3 saptamani
Salut Gabi,vreau sa stiu daca la pante medii se descurca cel de 100cc,sau care il recomanzi pentru pante,cel de 100cc sau 80cc?
B
Bârea Ştefan
acum 8 luni
Cum se face rodajul corect, al motorului ?
d
dan hondan
acum 9 luni
si inca ceva am vb si cu POLITISTI DE LA RUTIERA si miau spus acelas lucru ca NU a aparut vreo lege care sa ne oblige sa inscriem sau sa omologam bicicletele cu motor ,,,,,dar miau spus ca trebuie echipata corespunzator cu stopuri si lumini si chiar a zis sa fim foarte atenti in trafic.
d
dan hondan
acum 9 luni
salut ,am fost la RAR si am vb cu toti angajati de acolo chiar am insistat sa ma lamureasca daca trebuie omologat sau trecut la primarie ,si miau spus ca iei asa ceva nu face caci nu a aparut nici o lege sa ne oblige sa le inscriem undeva.